فراخوان بیست و چهارمین دوره جایزه کتاب اصفهان با هدف ارج‌گذاری به تلاش های بی‌دریغ پدیدآورندگان کتاب منتشر شد.
کد خبر: ۶۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 04 June 2018

به گزارش تابناک : اداره کل ارشاد استان اصفهان بیست و چهارمین دوره جایزه کتاب اصفهان را با هدف ارج‌گذاری به تلاش بی‌دریغ پدیدآورندگان کتاب در حوزه های مختلف، ارتقای سطح کیفی نشر استان، ایجاد انگیزه و رغبت برای مولفان و مترجمان و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه برگزار می کند.

در این همایش کتاب های ارسالی به دبیرخانه توسط گروه های تخصصی مربوط ارزیابی شده و برگزیدگان این همایش در چهار بخش تالیف، ترجمه، کودک و نوجوان و تولید معرفی می شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تالیف و ترجمه شامل زیر شاخه‌های کلیات شامل واژه نامه های تخصصی و عمومی، دین و فلسفه، روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق ،علوم سیاسی، علوم اجتماعی و اقتصاد، زبان و زبان شناسی، علوم خالص، علوم عملی، هنر و معماری، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و در بخش کودک و نوجوان در زیر شاخه‌های قصه و داستان کودکانه، شعر کودکانه و تصویرگری متن و طراحی جلد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه همایش هر ساله کتاب های واصله در حوزه تولید مشتمل بر حروف نگاری صفحه آرایی، ویراستاری، طراحی جلد، مدیریت تولید، لیتو گرافی، چاپ، صحافی را مورد ارزیابی و داوری قرار می دهد و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی می‌کند.

متقاضیان شرکت در این دو سالانه می‌توانند دو نسخه از کتاب را که شامل کتاب های چاپ اول و از اول فروردین سال 1395 تا پایان سال 1396 در اداره کل اعلام وصول شده باشد تا اول شهریور 97 به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل ارشاد استان اصفهان ارسال و فرم درخواست را در سایت Isfahan.farhang.gov.ir تکمیل کنند.

گفتنی است هر شرکت کننده مجاز به شرکت در همه بخش‌ها و به هر تعداد کتاب است و لازم است به تعداد بخش های مورد تقاضا  فرم درخواست تکمیل شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :