استاندارایلام
استاندار ایلام گفت: تغییرات اقلیمی در استان لزوم توجه مسئولان دستگاه های اجرایی را به مدیریت بحران دو چندان کرده است.
کد خبر: ۶۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 13 July 2015
استاندار ایلام گفت: تغییرات اقلیمی در استان لزوم توجه مسئولان دستگاه های اجرایی را به مدیریت بحران دو چندان کرده است.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: استان ایلام در سال های اخیر شاهد پدیده خشکسالی، کاهش شدید نزولات آسمانی، گرد و غبار، خشکیدگی جنگل های بلوط، زلزله و وقوع حریق در جنگل ها بوده که خطر بسیار بزرگی به ویژه در حوزه منابع طبیعی این استان است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی مختلف باید با روش های نوین مدیریت بحران آشنا شده و در مواقع بروز مشکل از آمادگی کامل به منظور مقابله و کاهش آثار مخرب برخوردار باشند.

استاندار ایلام یادآور شد: خوشبختانه بخش زیادی از مدیران استان در طول سال های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی در مواجه با بحران های احتمالی کسب کرده اند که همین عامل در کاهش آثار مخرب آنها تاثیرگذار بوده است.

مروارید تاکید کرد: سال گذشته شاهد وقوع شبه بحران هایی به ویژه در موضوع زلزله مورموری بودیم که با هماهنگی و همکاری ارگان های مختلف توانستیم این مشکلات را تا حدودی برطرف کنیم.

وی گفت: سازمان مدیریت بحران کشور کارگاه های آموزشی متعددی را برای آشنایی مدیران در سطوح مختلف برگزار می کند که مسئولان دوایر دولتی استان باید ضمن شرکت مستمر در این برنامه ها با آموزش های نوین در این حوزه آشنا شوند.

استاندار ایلام اضافه کرد: سازمان مدیریت بحران کارگاه آموزشی را برای مدیران دستگاه های اجرایی شش استان از پنجم تا هشتم مردادماه در استان همدان برگزار می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار