فرماندار خمین:
فرماندار خمین گفت: فضاهای آموزشی بدون استفاده در مدارس این شهرستان در حوزه کارآفرینی و مهارت‌های شغلی استفاده شود.
کد خبر: ۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵ 18 February 2015

سید مهدی ساداتی در نشست شورای آموزش و پرورش خمین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه ونهادینه کردن آن اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی در جامعه باید تلاش کنیم تا با یک عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

 

وی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از بناها وجود دارد که بدون استفاده مانده و به صورت متروکه درآمده و می‌توانیم با استفاده از ضوابط قانونی این بخش‌ها را در راستای فعالیت‌های عمومی و آموزشی مورد استفاده قرار دهیم.

 

فرماندار خمین گفت: در بیشتر مناطق روستایی و شهری می‌توانیم این اماکن را به صورت اجاره‌ای در اختیار این بخش‌ها قرار دهیم و بسیاری از مشکلات را در جامعه مرتفع کنیم.

 

ساداتی با اشاره به روان سازی خدمات آموزشی در خمین گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا بتوانند در راستای خدمات رسانی به شهروندان گام بردارند و مشکلات موجود در جامعه را مرتفع کنند و در رشد و شکوفایی جامعه نیز گام بردارند.

 

وی افزود: استفاده از فضاهای متروکه آموزشی ازسوی دستگاه‌های اجرایی آموزشی و فرهنگی از موضوعاتی است که می‌تواند در روان سازی خدمات آموزشی و فرهنگی به مردم بسیار مهم و تاثیرگذار باشد و بتواند در راستای رضایت شهروندان از طریق استفاده از این اماکن گام برداشته شود.

 

فرماندار خمین تصریح کرد: باید بتوانیم به منظور رشد و توسعه کارآفرینی در جامعه گام برداریم و با استفاده از این اماکن در حوزه کارآفرینی و مهارت‌های شغلی گامی موثر را در جامعه برداریم.

 

ساداتی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در خمین گفت: هفته فرهنگی در خمین از 20 تا 27 فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود و آموزش و پرورش می‌تواند از این فرصت به منظور برپایی نمایشگاه توانمندی‌های هنری و فنی دانش آموزان استفاده کند و بتواند از ظرفیت‌های دانش‌اموزان نیز در این هفته استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار