مجمع انتخابات این هیات روز شنبه با حضور مهدی مستجاب الدعوی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی برگزار و مسعود شادمان بعنوان رییس جدید این هیات در استان انتخاب شد.
کد خبر: ۶۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 11 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مجمع انتخابات این هیات روز شنبه با حضور مهدی مستجاب الدعوی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی برگزار و مسعود شادمان بعنوان رییس جدید این هیات در استان انتخاب شد.

در این مجمع که در سالن فرهنگسرای اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با انصراف جایدرنام از کاندیداتوری این هیات، مسعود شادمان بعنوان تنها کاندید معرفی و با 11 رای از مجموع 15 رای برای چهار سال ریاست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی ایلام بر عهده گرفت.

شادمان قبل از برگزاری رای گیری در سخنانی به برنامه های خود برای پیشبرد هرچه بهتر امور این هیات اشاره کرد و گفت: تلاش می کنم با تعامل هیات های شهرستانی برای رشد و شکوفایی این رشته جذاب، زمینه توسعه این ورزش را در استان فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست بر توسعه و گسترش رشته های ورزشی در روستاها و همچنین احیای بازی های بومی محلی با یک برنامه ریزی منسجم و شناسایی، احیا و گسترش در این رشته تاکید کرد.

بهروز حیدر زاده افزود: وظیفه و رسالت اصلی ما این است که با برنامه ریزی مناسب زمینه حفظ این بازی ها را فراهم کنیم تا فراموش نشوند.

وی با اشاره به اینکه نشاط و شادابی اولویت اصلی در این رشته ورزشی است، گفت: حفظ بازی های بومی محلی، بسط و گسترش آن بعنوان یک ورزش و تفریحی سالم در بین عموم مردم باید جزو مهمترین وظایف این هیات قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار