رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از افزایش ۳ تا ۲۰ درصدی برخی از اقلام اساسی موردنیاز مردم در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 01 May 2018

به گزارش تابناک قم، احمدرضا سمیعی‌نسب صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و ارزاق استان قم که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تغییرات بالای 10 درصدی 50 قلم کالا اظهار داشت: گوشت گوسفندی مخلوط نسبت به ماه گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی با تأکید بر تغییر قیمت گوشت گوسفند و مرغ، افزود: گوسفند زنده میش 20 درصد افزایش و گوشت گرم مرغ 7 درصد کاهش قیمت داشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، تغییر قیمت در بخش میوه را موردتوجه قرار داد و گفت: گوجه‌فرنگی درجه‌یک، 10 درصد و پرتقال تامسون 12 درصد افزایش داشته و همچنین خیار رسمی درجه‌یک 10 درصد با کاهش قیمت روبرو بوده ست.

سمیعی‌نسب بیان کرد: ذرت خارجی 12 درصد، کاغذ تحریر 11 درصد و کاغذ کپی نیز 10 درصد افزایش قیمت داشته است و سایر اقلام با تغییرات زیر 10 درصدی همراه بوده‌اند.

وی با مقایسه تغییرات قیمت گوشت و مرغ در ایام نوروز با اسفندماه سال گذشته عنوان کرد: گوشت مرغ در فروردین با افزایش 6 درصدی نسبت به اسفندماه همراه بوده و در اردیبهشت 97، 6 درصد نسبت به فروردین 97 کاهش پیداکرده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: قیمت تخم‌مرغ در فروردین 97 نسبت به اسفند 96، 18 درصد کاهش قیمت داشته و در اردیبهشت نسبت به فروردین‌ماه، 3 درصد با افزایش قیمت همراه بود.

سمیعی‌نسب خاطرنشان کرد: قیمت گوسفند زنده در فروردین 97 نسبت به اسفند 96، 6 درصد افزایش قیمت داشته و در اردیبهشت نسبت به فروردین‌ماه با 9 درصد افزایش قیمت همراه بوده است.

وی ادامه داد: گوشت گوسفندی مخلوط در فروردین 97 نسبت به اسفند 96، 4 درصد افزایش قیمت داشته و در اردیبهشت 97 نسبت به فروردین 97، 5 درصد افزایش قیمت پیداکرده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تأکید کرد: گوشت گوساله در فروردین 97 نسبت به اسفند 96، با 3 درصد افزایش قیمت همراه بوده و در اردیبهشت 97 نسبت به فروردین 96، 3 درصد افزایش قیمت داشته است.

سمیعی‌نسب به تغییر قیمت در بخش فراورده‌های لبنی پرداخت و ابراز کرد: کالاهای تولیدی استانی تا امروز افزایش قیمتی اعمال نکردند و محصولات شرکت‌های کاله و نامداران حدود 7 درصد در اردیبهشت 97 نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت پیداکرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار