فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۵ سارق حرفه ای خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 29 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام،  سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان ایلامی  مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت، مراتب بصورت ویژه در دستور کار واحدهای مبارزه با سرقت پلیس قرار گرفت.

وی افزود: واحدهای تجسس کلانتری های ۱۱ و ۱۳ و واحد مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از توان اطلاعاتی منابع خبری فعال و  با تلاش شبانه روزی  توانستند سارقان حرفه ای اموال مردم را شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه بیان داشت: مأموران با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه سارقان حرفه ای شناسایی شده را در مخفیگاه هایشان دستگیر و طی تشکیل پرونده تحویل قانون دادند.

سرهنگ فتاحی خاطر نشان کرد : در این مأموریت تعداد ۵ سارق حرفه ای دستگیر و تعداد قابل توجهی انواع سرقت شامل سرقت داخل خودرو ، ساختمان های نیمه کاره، گوشی تلفن همراه و... کشف شد.

وی در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و توصیه کرد: از شهروندان محترم می خواهم جهت پیشگیری از وقوع سرقت با پلیس همکاری بیشتر داشته وتوصیه ها وتذکرات پلیس  بخصوص ایمن کردن اموال خود به وسایل  ضد سرقت و پرهیز از رها کردن و هرگونه سهل انگاری  را به موقع اجرا کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار