عضو مجلس خبرگان:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تلگرام به نگرانی عمومی تبدیل شده است، گفت: هیچ مسئولی حق ورود به فضای خصوصی مردم را ندارد.
کد خبر: ۵۸۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 10 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید علی حسینی‌اشکوری ظهر امروز در جلسه درس خارج از فقه با اشاره به اهمیت مسئله امنیت روانی در سطح جامعه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که جوامع اسلامی به آن نیاز مبرم دارند مسئله امنیت روانی است.

وی با تأکید بر اهمیت مسئله امنیت روانی در جامعه افزود: امنیت و احساس آرامش روحی و روانی مسئله‌ای بوده که مردم باید در تمام مواقع آن را احساس کنند و هیچ‌چیزی مانند گوشی‌های تلفن همراه، شبکه‌های اجتماعی، مسئولان و امور دیگر نباید امنیت روانی مردم را تهدید کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله و نگران‌های مردم نسبت به مسئله شبکه‌های اجتماعی گفت: شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه تلگرام امروز به یکی از مسائل روز و نگرانی‌های عمومی مردم تبدیل‌شده است، این شبکه پیام‌رسان در کنار خدماتی که به مردم و جامعه ارائه می‌دهد در عمق خانواده‌ها نفوذ کرده و حتی مسئله امنیت ملی کشور را نیز با مشکلاتی روبه‌رو ساخته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حقوق فردی افراد چه مجرم، چه خائن و چه انسان‌های سالم باید به‌صورت مساوی در جامعه مراعات شود،حفظ اسرار مردم واجب است و هیچ مسئولی حق ورود به فضای خصوصی مردم را ندارد.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تأکید بر ضرورت پایبندی به عدم ورود به حریم شخصی افراد تأکید کرد: مسئولان پیام‌رسان‌های داخلی و افرادی که این محیط را کنترل می‌کنند باید نسبت به موازین دینی پایبند بوده و از اجازه ورود به حریم شخصی افراد را به خود ندهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار