جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۳۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۲۲ سارق در شهرستان کرمانشاه و در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 04 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار کرد: در ایام نوروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح شهرستان کرمانشاه و ماموران یگان امداد و فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مرحله اجرا در آمد.

وی همچنین با اشاره به کشف ۳۲۹ مورد سرقت و دستگیری ۲۲۲ سارق، خاطرنشان کرد: بیشترین سرقت‌ها مربوط به وسایل داخل خودرو با ۱۰۴ فقره و قطعات خودرو با ۹۴ فقره می‌باشد.

سرهنگ مرزبانی افزود: در ایام نوروز ۹۷ ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق شدند ۳۲۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی را نیز توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

این مقام انتظامی در ادامه اشاره‌ای نیز به اجرای طرح مبارزه با معتادین متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر داشت و افزود: در این راستا ۶۱۵ نفر از معتادین و مواد فروشان نیز دستگیر شدند.

وی دستگیری ۲۰ قاچاقچی که در زمینه‌های مختلف کالای قاچاق فعالیت می‌کردند را از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه در ایام نوروز برشمرد و گفت: این افراد به مقامات قضایی تحویل شدند.

سرهنگ مرزبانی همچنین با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، از تداوم اجرای طرح‌ها خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از قاطعیت پلیس در برخورد با متخلفان، توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقان و صاحبان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک لازم خبر داد و گفت: با هر کدام آن‌ها متناسب با تخلف صورت گرفته برخورد می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: ارتقاء امنیت عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان از اقدامات صورت گرفته دو مولفه مهمی است که پلیس دنبال می‌کند و خوشبختانه تاکنون نیز در تحقق آن‌ها موفق عمل کرده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار