معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: امسال مراسم شب‌های قدر با حضور مبلغان به صورت محله‌محوری در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 08 July 2015
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: امسال مراسم شب‌های قدر با حضور مبلغان به صورت محله‌محوری در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه رمضان، اظهار کرد: در اعتکاف رمضان امسال، حضور 4 هزار نفر پیش‌بینی شده در حالی که سال قبل بیش از 3 هزار نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه هشت مسجد در شهر همدان پذیرای معتکفان خواهند بود، عنوان کرد: این مراسم در مسجد جامع، مسجد دانشگاه بوعلی، مسجد علی‌آباد فرهنگیان، مسجد میدان میشان، مسجد نظربیگ، مسجد بنی‌فاطمه، مسجد مدرس، مسجد امام خمینی(ره) در شهرک مدنی و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصار امام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه در مساجد جامع جورقان، یکن‌آباد، قهاوند، مریانج، بهار و صالح‌آباد نیز مراسم اعتکاف برگزار می‌شود، گفت:‌ در مسجد روستای دستجرد و شیرین‌سو کبودراهنگ، روستای کهنوش تویسرکان و مسجد جامع ملایر مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضان در سه دوره سه روزه در دهه سوم رمضان برگزار می‌شود، گفت:‌ از 21 تا 29 این ماه مراسم اعتکاف رمضان برگزار می‌شود که در دور دوم دانشجویان و دانش‌آموزان معتکف می‎شوند.

کیانی با بیان اینکه شرکت یک‌هزار معتکف در هر دوره‌ای در مسجد جامع پیش‌بینی شده، به پایان ثبت‌ نام از معتکفان طی امروز اشاره کرد و گفت: بیان مسائل مهدویت، دیدگاه‌های رهبری، مسابقات فرهنگی، ختم قرآن و احکام نماز در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه شب زنده‌داری و شب‌های قدر در برنامه اعتکاف است، گفت: مراسم وداع با رمضان نیز در روز آخر اعتکاف در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در مراسم اعتکاف از مبلغان و مبلغه‌های قم بهره‌مند خواهیم شد، افزود: مراسم شب‌های قدر با حضور مبلغان به صورت محله‌محوری در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: مراسم شاخص شب‌های لیالی قدر در حسینیه امام، امامزاده عبدالله و مسجد جامع برگزار می‌شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار