رئیس هيأت نجات غريق و غواصی استان کرمانشاه از برگزاری نخستین همایش ناجیان غریق در استان خبر داد و گفت: کابینه جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان در این همایش معرفی شد.
کد خبر: ۵۷۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 01 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سعید نصراللهی از برگزاری نخستین همایش ناجیان غریق در استان خبر داد و اظهار داشت: در این همایش که پیش از ظهر امروز با حضور ارسلان حسنی، مدیرکل ورزش وجوانان استان برگزار شد، کابینه جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان معرفی شد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنانش به برگزاری یک‌دوره کلاس مدیریت اماکن آبی اشاره و بیان کرد: این هیأت در راستای اهداف خود در نظر دارد با همکاری واحد آموزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان یک‌دوره کلاس مدیریت اماکن آبی در ماه‌جاری را در بخش بانوان و آقایان برگزار کند.

وی از متقاضیان خواست برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر هیأت نجات غریق و غواصی استان مراجعه و یا با شماره تلفن ٣٨٣٦٨٦٣٠ تماس بگیرند.

نصر‌اللهی، ارائه گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان از طرف هیأت و اداره‌کل ورزش را نکته جلب مشارکت ورزشکاران در این دوره از سمینار دانست.

این مسؤول، گذراندن دوره مذکور برای مدیران استخرهای سطح استان(بانوان و آقایان)طبق ماده ٦ آئین نامه اجرایی فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران الزامی اعلام کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار