شهردار یزد با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای بلوار دکتر پیرنیا، از بررسی توافق اولیه از سوی سرمایه‌گذار خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 02 July 2015
به گزارش تابناک یزد شهردار یزد با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای بلوار دکتر پیرنیا، از بررسی توافق اولیه از سوی سرمایه‌گذار خبر داد.
به گزارش همشهری «محمدرضا عظیمی‌زاده» گفت: 2 تا 3 مورد از بندهای توافق اولیه شهرداری و سرمایه‌گذار، مورد اعتراض سرمایه‌گذار قرار گرفته است و در صورت توافق و جمع‌بندی، توافق اولیه منعقد خواهد شد. وی با بیان اینکه این توافق اولیه، تفاهم‌نامه اولیه همکاری است و توافق نهایی باید در شورای شهر مطرح و مصوب شود، افزود: قطعا جمع‌بندی نهایی برای همکاری با سرمایه‌گذار متفاوت خواهد بود. این مسئول با اشاره به کسب مشاوره از شهرداری‌های دارای تجربه در انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد: قراردادها باید به نحوی منعقد شود که سرمایه‌گذار نیز از مشارکت خود منتفع شود.
عظیمی‌زاده گفت: سختگیری‌ها و قراردادهای سنگینی که شهرداری برای مشارکت با بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران منعقد می‌کند، شرایط را برای همکاری دشوار می‌کند. وی افزود: قراردادها و بندهای آن باید دارای انعطاف لازم باشد تا هم شهرداری و هم سرمایه‌گذار برای اجرای آن توانمند و نسبت به آن خوشبین باشند. این مسئول از کسب نظرات مشاوران حقوقی برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری و پاسداری از حقوق شهرداری خبر داد و افزود: قراردادها باید به‌گونه‌ای منعقد شود که جلوی ورود زیان به شهرداری گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار