با حضور شهروندان؛
با حضور شهروندان مراجعه کننده به شهرداری منطقه 3 و به مناسبت لحظه ورود امام خمینی (ره) به ایران، زنگ انقلاب توسط مدیر این منطقه نواخته شد.
کد خبر: ۵۶۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 01 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل؛ صاحبعلی رام ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در راستای عمل به فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خدمت در شهرداری ها عبادت محسوب می شود ، خدمت بی منت به مردم مومن و شهروندان از اصلی ترین وظایف ماست.

وی با اشاره به تاکیدات دکتر حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در خصوص شهروند مداری گفت: ایجاد ارتباط و یاری متقابل بین شهرداری منطقه سه و شهروندان به عنوان تعامل با مدیریت شهری ضروری است.

رام گفت: همکاری با شهرداری در زمینه های مختلف چون کاهش تولید زباله و رعایت اصول و احترام به حقوق شهروندی با فرهنگ سازی امکانپذیر است و چه نیک است که تصمیم جدی برای شروع این کار با ایام دهه فجر تقارن داشته باشد .

مدیر منطقه 3 شهرداری اردبیل ادامه داد: امروز نواختن زنگ انقلاب در ساختمان منطقه سه شهرداری یادآور شور و غیرت جوانان و نوجوانان دیروز است که با اراده ای آهنین میزهای سنگرهای جنگ و دفاع از آبرو و عزت ایرانی را به میزهای اداره و مدیریت ترجیح داده و سربلندی و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی همچنین با یادآوری اعطای تخفیف و کاهش در مطالبات شهرداری به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ، از مسئولین و کارکنان منطقه سه خواست برای خدمت رسانی به شهروندان محترم ساعی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار