مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت : متقاضی گوشت گوساله منجمد در استان خوزستان بسیار کم است اما برای تامین نیاز مردم در حال ورود حدود 80تن گوشت گوساله منجمد به درون استان هستیم.
کد خبر: ۵۵۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 24 January 2018

هادی سلامات در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظخار کرد: مردم در استان خوزستان بیشتر علاقه به مصرف گوشت قرمز گرم دارند و استقبال چندانی برای استفاده از گوشت گوساله منجمد از خود نشان نمی‌دهند.

وی افزود: برای آنکه استان خوزستان و مردم استان با مشکلی در بحث گوشت قرمز مواجه نشوند، قرار است تا گوشت گوساله منجمد به استان وارد شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: در این زمینه شرکت پشتیبانی امور دام قصد دارد تا حدود 80تن گوشت گوساله منجمد را در سردخانه‌های استان ذخیره و در صورت نیاز مردم در بازار عرضه کند.

سلامات در خصوص نهاده‌های دامی گفت: در انبارهای شرکت به اندازه کافی جو، کنجاله سویا و ذرت وجود دارد و هیچ مشکلی در استان در بحث تامین نهاده‌های دامی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام در صورت نیاز دامداران به نهاده‌های بیشتر، نسبت به تامین آن اقدام خواهد کرد و هیچ مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار