کد خبر: ۵۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 29 June 2015
رئیس هیئت کونگ‌فو البرز از افتتاح خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی در ماه رمضان خبر داد و گفت: این باشگاه به صورت سانسی در اختیار اساتید کونگ‌فو و دیگر هنرهای رزمی قرار می‌گیرد.
سیدعلی‌اکبر میروکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اهم برنامه‌های هیئت کونگ‌فو اظهار داشت: خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی در ایام ماه مبارک رمضان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ساختمان این مجموعه دارای مشکلاتی بود که سبب چندین ماه معطلی این مجموعه شده، بود، افزود: پس از مدت‌ها بلااستفاده بودن این باشگاه، عملیات بهسازی آن آغاز شد و پس از آماده‌سازی به "خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی" تبدیل می‌شود.

رئیس هیئت کونگ‌فو با اشاره به اینکه کم‌توجهی به هیئت کونگ‌فو یکی از مشکلات این حوزه به شمار می‌رود، گفت: از ابتدای انقلاب کم‌توجهی‌هایی نسبت به این رشته وجود داشت و این امر سبب شد به عنوان ورزش پایه به آن نگاه شود و ورزشکاران در این رشته قوی شده و سپس به سایر رشته‌ها وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه از نظر اعتباری نیز در این رشته ورزشی در مضیقه هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی به دنبال جذب اسپانسر و کمک گرفتن از بخش خصوصی هستیم البته در این راستا شهرداری نیز مساعدت‌هایی برای 48 هیئت ورزشی با توجه به اهمیت آن‌ها انجام می‌دهد.

میروکیلی با اشاره به اینکه این کونگ‌فو چابکی‌ بیشتری نسبت به سایر ورزش‌ها دارد، اظهار داشت: کونگ‌فو ورزشی صد در صد ایرانی بوده و با آناتومی بدن ایرانیان سازگاری مطلوبی داشته و بومی‌سازی شده است و همچنین شکل عملکردی آن با توانمندی‌های بدن بسیار متناسب است.

وی با تاکید بر اینکه گام نخست برای جذب ورزشکاران ترغیب مردم به ورزش است، گفت:  لازم است ترغیب عمومی به امر ورزش و نیز دعوت آنان به ورزش کونگ‌فو در دستور کار قرار دارد و در این راستا نامگذاری "خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی" انجام شده که البته اختصاصی این ورزش نیست اما انگیزه‌ای برای برگزاری ثابت مسابقات ایجاد می‌شود.

رئیس هیئت کونگ‌فو البرز با بیان اینکه این باشگاه به صورت سانسی در اختیار اساتید کونگ‌فو قرار می‌گیرد، افزود: سانس‌هایی در اختیار قرار می‌گیرد که صرفا رزمی باشد و با توجه به مکان مناسب این باشگاه، بستر برای فعالیت‌های این رشته ورزشی مناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار