رییس هیأت جودو استان فارس گفت: پنج ورزشکار فارسی به اردوی تیم ملی جودو و جوجیتسو کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۵۴۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 07 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:وحید زارع نژاد امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران ۲۰ ورزشکار را به اردوی تیم ملی جوجیتسو رده سنی بزرگسالان دعوت کرد که نام حبیب رنجبر از شهرستان جهرم و مهران ستار از شیراز در میان آنها دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اردوی آماده سازی از امروز ۱۷ دی ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است و تا ۲۵ دی ادامه دارد.

رییس هیأت جودو استان فارس در ادامه از دعوت سه نوجوان فارسی به اردوی تیم ملی جودو خبر داد و افزود: عرفان جمعه از شیراز، غلامرضا کشتکار از استهبان و محمد زحمتکش از فسا نیز سه نوجوان فارسی هستند که از روز ۲۴ دی ماه تمرینات خود را در کنار دیگر ملی پوشان جودو کشورمان دنبال می کنند.

زارع نژاد با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی نوجوانان ایران تا روز پنجم بهمن ماه سال جاری در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران پیگیری می شود، ابراز داشت: این اردو زیر نظر امين شاطرزاده؛ سرمربی شیرازی تیم ملی و به منظور آمادگی هر چه بیشتر جودوکاران کشورمان جهت حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی و جهانی است که امیدواریم نمایندگان فارس با پوشیدن پیراهن تیم ملی و کسب مدال در این پیکارها برای ایران و استان افتخارآفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار