مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان ؛
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: فرهنگسرای امید سمنان در دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 02 January 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت : فرهنگسرای امید یک مجموعه فرهنگی با رویکرد برنامه‌ریزی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که در آینده نزدیک این مجموعه افتتاح می‌شود و فعالیت رسمی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه حجم گسترده‌ای از آسیب‌های اجتماعی به کشور واردشده که باید برای شناسایی و راهکارهای مقابله با آن‌ها برنامه‌ای مدون طراحی کنیم افزود: حضور و وجود فعالان فرهنگی در این مجموعه کمک شایانی به این مقوله می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت سامان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی استان سمنان تصریح کرد: فرهنگسرای امید استان سمنان در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه کلیه مؤسسات خیریه اطلاعات مددجویان خود را در سامانه که طراحی‌شده و در اختیار خیرین قرار داده‌شده ثبت‌نام کنند اظهار داشت : جمع‌آوری این بانک اطلاعاتی می‌تواند برای بررسی اجمالی درباره کمک‌های خیرین صورت گیرد و در حقیقت یک ‌راستی آزمایی انجام شود.

بینایی با تأکید بر اهمیت ویژه حضور خیران در این طرح بیان داشت : کارهای مردمی نتیجه مطلوب‌تری را ارائه می‌کند و این مسئله بخش عمده‌ای از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه برطرف می‌کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به لزوم بررسی آسیب‌ها در محله‌های مختلف بیان کرد: طرح محله اسلامی از دیگر فعالیت‌های شاخص این نهاد است که با مشارکت سازمان بسیج در استان سمنان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان فعالی در این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: افتتاح ، فرهنگسرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار