رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه از کنترل ساخت‎وساز و جلوگیری از ساخت‎وسازهای غیرمجاز در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: با ساخت‎وسازهایی که خارج از حوزه شهری باشد برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،علی ناصری اظهار داشت: براساس تبصره یک بند یک ماده پنجاه و پنج قانون شهرداری‌ها، شهرداری وظیفه دارد با مغازه‌دارانی که سد معبر می‌کنند و وسایل خود را خارج از مغازه قرار می‌دهند برخورد کرده و وسایل آنها را جمع کند که در این رابطه مأموران اجرائیات حق درگیری نداشته و فقط اعمال قانون می‌کنند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه شهرداری مطابق قانون با مغازه‎دارانی که اقدام به سد معبر کرده و باعث ایجاد اختلال در رفت‎و‎آمد مردم شوند برخورد خواهد کرد، بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و آمار بالای بیکاری در کرمانشاه در برخورد با دستفروشان نمی‌توان به‎طور کامل قانون را اجرا کرد.

ناصری از کنترل ساخت‎وساز و جلوگیری از ساخت‎وسازهای غیرمجاز در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: با ساخت‎وسازهایی که خارج از حوزه شهری باشد برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دو گرمخانه در اختیار دارد که اداره آنرا به بهزیستی سپرده است، بیان کرد: این گرمخانه‎ها به پیمانکارانی که سازمان بهزیستی معرفی می‎کند سپرده شده و هزینه اداره آنرا طبق قراردادی که با این پیمانکاران بسته می‎شود شهرداری به آنها پرداخت می‎کند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه حضور در این گرمخانه‎ها را اختیاری اعلام و عنوان کرد: این دو گرمخانه ظرفیت پذیرش 60 نفر را در شبانه‌روز دارند.

ناصری با اشاره به اینکه شهرداری وظیفه دارد متکدیان و دستفروشها را از سطح خیابان جمع‌آور‌ی کند عنوان کرد: بسیاری از این گونه افراد توسط اجرائیات شهرداری کرمانشاه از سطح شهر جمع‌آوری شده و در اردوگاه چشمه سفید و با هزینه شهرداری نگهداری می‌شوند که تا زمانی که قاضی دستور ندهد نمی‌توانند آنجا را ترک کنند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار