پست برق 33/132 کیلوولت کوی ملت اهواز با حضور معاون وزیر نیرو و استاندار خوزستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 31 December 2017

 امروز، 10 دی ماه با حضور هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان فاز اول طرح دائم پست برق 33/132 کیلوولت کوی ملتاهواز افتتاح شد.

فاز اول طرح دائم این پست شامل نصب یک دستگاه ترانس به ظرفیت 50 مگاولت آمپر و هدف از اجرای این پروژه کاهش بارگیری از ترانس پست‌های زرگان،‌ زیتون و ملی راه، افزایش ظرفیت و تأمین انرژی برق مورد نیاز نواحی تحت پوشش، افزایش پایداری و کاهش محدودیت و شبکه توزیع و افزایش قابلیت مانور در شبکه توزیع بوده است.

عملیات اجرایی این پست برق از سال 95 آغاز شد و در سال جاری به پایان رسید. کارفرمای این پروژه شرکت برق منطقه ای خوزستان و مشاور طرح شرکت محاسبان علم و تجربه بوده است..

همچنین امروز همزمان با پست برق ملت به منظور تغذیه پست، ورود و خروج رینگ این پست به طول 5 کیلومتر مدار به صورت 2 مداره باندل دو سیمه به تعداد 8 دستگاه دکل فلزی با استفاده از هادی هاوک افتتاح شد.

کارفرمای این طرح شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و مشاور آن شرکت قدس نیرو بوده است.

کلیه مراحل طراحی و خدمات مهندسی این دو پروژه و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت‌های داخلی انجام و اعتبار طرح ها از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تأمین و پرداخت شده است

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار