از ابتدای سال جاری تا 4 دی ماه
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا چهار دی ماه، 108 درصد بودجه این منطقه محقق شده است.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کیومرث فدایی‌فر در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین موظف به اجرای مصوبات بالادستی است که در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب می‌شود.

وی ادامه داد: مسؤولان در منطقه سه شهرداری قزوین تلاش می‌کنند با ارائه خدمات رضایتمندی اهالی مردم این منطقه را به دست آورند که تحقق این مهم از اهداف مدیران مجموعه مدیریت شهری است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به اینکه 136 نفر در این منطقه مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: همه این نیروها در راستای تحقق اهداف منطقه سه شهرداری قزوین تلاش می‌کنند تا بتوانند خدمات شهری مناسبی را به شهروندان قزوینی ارائه دهند.

فدایی‌فر با اشاره به درآمد منطقه سه شهرداری قزوین در سال جاری مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تا چهارم دی ماه سال جاری، 108 درصد بودجه این منطقه محقق شده که این مهم اتفاق خوبی برای منطقه سه به شمار می‌آید.

این مسؤول خاطرنشان کرد: 80 درصد درآمدهای شهرداری ناپایدار است که از تراکم فروشی، صدور پروانه و کمیسیون ماده 100 به دست می‌آید.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین عنوان کرد: شهرداری مناطق، درآمدی از دولت ندارد و از مردم دریافت کرده است که برای ارائه خدمات مطلوب شهری از آن‌ها هزینه می‌کند.

فدایی‌فر با اشاره به بلوار ایران گفت: در زمان تهیه طرح تفصیلی متأسفانه مشاور طرح بازدید میدانی از این بلوار نداشته است و در احداث این بلوار 30 متری اختلاف ارتفاع هشت متری به وجود می‌آید که خود مشکلی است و باید برطرف شود.

وی یادآور شد: به بیشتر کمیسیون‌های تخلفات که جریمه تعلق می‌گیرد در اکثر موارد پرداخت نمی‌شود و دستگاه قضایی متأسفانه همراهی لازم را ندارد به همین دلیل شهرداری نمی‌تواند اقدامی جهت وصول مطالبات انجام دهد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین اضافه کرد: اگر بتوانیم یک بنر نصب کنیم که کدام شهروندان همراهی نمی‌کنند، در پرداخت‌ها می‌تواند مؤثر باشد.

فدایی‌فر توضیح داد: در سال جاری 298 مورد صدور پروانه ساختمانی داشتیم که 200 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

این مسؤول بیان کرد: صدور پروانه‌ها در تعداد و مساحت زیربنایی هم افزایش داشته که همین منجر به تحقق 108 درصدی بودجه منطقه سه شهرداری قزوین شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به اینکه آماده‌سازی زمین‌ها، پیاده‌روسازی‌ها که بیشتر در شهرک مینودر منطقه سه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اکنون 50 درصد فضای سبز حاشیه خیابانی در این شهرک باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار