تابناک تهران - ظاهرا جهانبخش در اين زمينه از كارلوس كي روش هم مشورت گرفته. او در اين باره مي‌گويد: در تهران كي روش را ملاقلات كردم و از او مشورتی هم برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام گرفتم. درباره پیشنهادهایی که داشتم کی‌روش نظر داد اما نگفت که به این تیم برو یا به آن تیم نرو و اصلاً چنین چیزی نبود. کی‌روش از نظر فنی با من صحبت کرد اما تصمیم نهایی برای انتخاب تیم با خودم است.
کد خبر: ۵۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 29 June 2015
عليرضا جهانبخش هافبك كليدي باشگاه نايمخن اين روزها در تهران است. وی بعد از سپري كردن يك فصل پرفروغ و انتخاب به عنوان بهترين بازيكن ليگ دوي هلند حالا با سيل پيشنهادات رنگارنگ روبرو شده است. با اين وجد ستاره دور از همه اين هياهوها اين روزها در حال مداواي پاي مصدومش است.

جهانبخش درباره مصدوميتش به تابناک تهران گفت: مصدومیتی داشتم و اکنون خدا را شکر بهترم. تمریناتم را در این مدت به صورت انفرادی دنبال کردم و شرایطم بهتر شده است. هفته آینده به هلند باز می‌گردم تا وضعیتم را برای فصل بعد مشخص کنم. شرایطم را هر روز با پزشکان بررسی می‌کنم و با علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی هم کارم را پیش برده‌ام.

ستاره تيم ملي اين روزها در تهران به دنبال مداواي پاي مصدومش است. او درباره انتخاب تهران براي مداواي پايش مي گويد: تهران را به اين دليل انتخاب كردم كه داداراي امكانات پيشرفته ايست و مدرن ترين دستگاههاي پزشكي و ورزشي در تهران وجود دارد. آكادمي ملي المپيك تهران مجهزترين و به روز ترين دستگاه ها را دارد و هر روز تمرينات خود را آنها  با امكاناتي كه در تهران هست هيچ كمبودي ندارم و كار با وزنه را نيز آغاز كرده ام و از همين رو فكر مي كنم زودتر از موعد نيز بهبود پيدا كنم

مهمترين برنامه فعلي جهانبخش بررسي پيشنهادات رسيده و انتخاب تيم آينده اش است. او درباره پيشنهادات رسيده اش گفت: پیشنهاداتي هلند، انگلیس، اسکاتلند و آلمان به دست من رسيده و انتخاب از ميان اين پيشنهادات بسيار دشوار است. امیدوارم تصمیم خوبی بگیرم و مهم این است که به پیشرفت فوتبالم کمک کند. مطمئن باشید قدمی برمی‌دارم و انتخابی خواهم کرد که عاقلانه باشد و با کسانی که می‌توانند به من کمک کنند مشورت کنم و در نهایت تصمیم بگیرم.

ظاهرا جهانبخش در اين زمينه از كارلوس كي روش هم مشورت گرفته. او در اين باره مي گويد: در تهران كي روش را ملاقلات كردم و از او مشورتی هم برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام گرفتم. درباره پیشنهادهایی که داشتم کی‌روش نظر داد اما نگفت که به این تیم برو یا به آن تیم نرو و اصلاً چنین چیزی نبود. کی‌روش از نظر فنی با من صحبت کرد اما تصمیم نهایی برای انتخاب تیم با خودم است.

مهم‌ترین مسئله صحبت میان من و کی‌روش، درباره پيشنهاد برایتون بود. پیشنهاد آنها رسیده بود و باید تصمیم‌گیری می‌کردم که کی‌روش گفت لیگ آنها بیشتر فیزیکی است و شاید به سبک بازی من با چمپیونزشیپ نخواند اما گفت خودت باید تصمیم نهایی را بگیری. من هم به انگلیس رفتم و شرایط باشگاه برایتون را از نزدیک دیدم. واقعاً امکانات و شرایط خوبی هم داشتند اما در نهايت متقاعد نشدم كه به آنها پاسخ مثبت بدهم.

جهانبخش تاكيد مي كند كه در ميان پيشنهادات رسيده، ليگ هلند را ترجيح مي دهد: ديدگاه و علاقه خودم ماندن در لیگ هلند است. اگر شرایط مهیا شود دوست دارم در هلند به فوتبالم ادامه دهم و این را قبلاً هم گفته‌‌ام. PSV آیندهوون و AZ آلکمار بین تیم‌های هلندی پيشنهاد جدي تري دارند و دو تیمی هستند که صحبت کرده‌اند و مدیر برنامه‌هایم کم و بیش با آنها مذاکره کرده است. 

صحبت‌هایی شده اما هنوز پیشنهاد رسمی نیست و باید به هلند برگردم تا در این خصوص تصمیمی خوب بگیرم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار