مدير منطقه سه شهرداری قزوين خبر داد
مدير منطقه سه شهرداری قزوين گفت: عمليات عمرانی مرمت و لكه‌گيری آسفالت در ناحيه انديشه طبق برنامه سال جاری آغاز شده و اکنون از 30 درصد پيشرفت فيزيکی برخوردار است.
کد خبر: ۵۴۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین، کیومرث فدائی‌فر با اشاره به بودجه 150 میلیون تومانی این پروژه در سال جاری اظهار داشت: پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت در ناحیه اندیشه در قالب مرمت و لکه‌گیری آسفالت، مرمت جداول فرسوده و اصلاح دریچه و پل فلزی و همه موارد درخواستی مردمی و سامانه 137 اجرایی می‌شود.

وی افزود: مرمت پل‌های فلزی، دریچه‌های فلزی، جداول فرسوده و لکه‌گیری از اقدامات عمرانی این پروژه است که انجام آن‌ها بر اساس اولویت با درخواست شهروندان و به صورت حضوری و یا پیام‌هایی است که از طریق سامانه 137 ارسال می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه پیام‌های که از طریق سامانه 137 در این باره ارسال می‌شود ظرف 48 ساعت اقدامات عمرانی آن انجام می‌شود، گفت: مشکلاتی که کارشناسان در شهر بررسی کنند، بر اساس آن اقدامات مرمت و لکه‌گیری آسفالت صورت می‌گیرد.

فدائی‌فر با بیان اینکه اگر آسفالتی نشست کند و یا آسفالتی به دلیل حفاری از بین برود آن مکان مرمت و لکه‌گیری آسفالت می‌شود، تصریح کرد: افزایش رفاه حال شهروندان و پاسخ به درخواست‌های آنان از دلایل اجرای این پروژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار