در بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها 26 و 27 بهمن با هدف جلب مشارکت همگانی در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 27 December 2017

 منصور مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها در قزوین خبر داد و اظهار داشت: اهداف برگزاری این جشنواره را افزایش آگاهی‌های عمومی و ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم، بهره مندی از تکنولوژی‌های نوین، استفاده از جوانان و ایده‌های خلاق آنان، فناوری و تکنولوژی های نوین، حمایت از تولیدکنندگان و کمک به کاهش بیکاری و افزایش در حوزه‌های اجتماعی است.

وی افزود: با توجه به نسل جوان کشور و خطراتی که در کمین آن‌هاست، آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده، خشونت و سایر جرایم و آسیب‌های اجتماعی و همچنین وابستگی نسل جوان با آخرین فناوری‌های روز دنیا، شاید استفاده از این فناوری‌های نوین برای مقابله با آسیب‌ها و جرایم حوزه‌های یاد شده یکی از اثربخش‌ترین راه‌حل‌های پیش‌رو باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین در خصوص محورهای جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها گفت: آسیب‌های حوزه خانواده و جرایم فضای مجازی، اعتیاد، جرایم اقتصادی، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، تخلفات رانندگی و جرایم و آسیب های حوزه سلامت جسم و روان محورهای این جشنواره است.

مختاری خاطرنشان کرد: در همین راستا سومین جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها در حوزه پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های مرتبط در 26 و 27 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار