به گزارش تابناک سمنان، عمليات تطويل و توسعه باند فرودگاه سمنان با اعتبار 44 ميليارد ريال در حال اجراست و با 85 درصدي پیشرفت به بهره برداری نزدیک شده است.
کد خبر: ۵۴۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 24 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، با نگاه ویژه دکتر رحمت اله مه آبادی رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي کشور،پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی ازجمله استاندار،دکترهمتی نماینده سمنان،فرماندار،شجاعی رئیس فرودگاه سمنان،انجمن مردمی خیرین فرودگاه سمنان و همچنین مطالبه ی جدّی مردمی درچندین شهرستان استان پهناورسمنان اجراي طرح توسعه و بهسازی باند فرودگاه سمنان از تیرماه امسال شروع و طي آن طول باند از 2800 متر مربع به 3100 متر مربع خواهد رسيد.

علاوه بر پروژه باند، اقدامات مفيدي در حوزه تجهيز فرودگاه سمنان انجام شده است كه از جمله آنها مي توان به نصب و راه اندازی سامانه ضبط مکالمات هوانوردی، اجراي زيرساخت شبكه و مخابرات، نصب 42 دكل روشنايي در بلوار ورودي فرودگاه، احداث استخر ایمنی زمینی با قابلیت ذخیره آب 120 متر مکعب و بهسازي اتاق مخابرات و تکنیکال بلاک همچنين ساختمان تاسيسات ايمني زميني فرودگاه بر اساس استانداردهای موجود اشاره كرد.

شایان ذکراست دکترمه آبادی در سفر مردادماه به استان، ضمن مظلوم برشمردن فرودگاه مرکزاستان نوید افتتاح و آغاز پرواز از فرودگاه سمنان در سال 96 را به مردم داد که با قدردانی، استقبال و شادی مردم همراه شد . همچنین در همان سفر باپیگیری دکتراحمدهمتی و نگاه ویژه دکترمه آبادی هماهنگی های لازم جهت تخصیص اعتبار برای پروژه های مذکور صورت گرفت .

قابل توجه است اولین پرواز رسمی فرودگاه سمنان بر اساس وعده ی مسئولان محترم کشوری و استانی تا فبل از پایان سال 96 به مشهد مقدس صورت خواهدگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار