‌مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: هیات‌های ورزشی کشف و پرورش استعدادهای ورزشی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 24 December 2017

به گزارش تابناک : ‌امیر غفرانی اظهار کرد: در حال حاضر این اداره کل 48 هیات و 155 سمن ورزشی را تحت پوشش خود دارد.

وی ادامه داد: بدون شک تامین هزینه های این مجموعه و همچنین هزینه های جاری این اداره کل در شرایط اعتباری امروز کار ساده ای نیست.
وی با اشاره به کمبود سالن های ورزشی در البرز گفت: واقعیت این است سالن های ورزشی در استان کافی نیست و بودجه‌ای هم نداریم که بتوانیم این سالن‌ها را افزایش دهیم.
این مسئول توضیح داد: بدون شک برای افزایش امکانات و سالن های ورزشی استان حمایت بخش خصوصی به ویژه صاحبان صنایع که سرمایه زیادی دارند، می تواند موثر واقع شود.
مدیرکل ورزش وجوانان البرز ادامه داد: در کناراین‌ در چنین شرایطی انتظاری که ازهیئت‌های ورزشی می رود‌ این است که نسبت به جذب هر چه بیشتر اسپانسر و کمک از بخش صنعت اقدام کنند.
غفرانی ابراز کرد: انتظار ما از واحدهای صنعتی این است که با هدف حمایت از ورزش استان که تاکنون توانسته قهرمانان زیادی را پرورش دهد، هزینه هایی از جمله تبلیغات را صرف ورزش کنند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش برای تکمیل سالن 6 هزار نفری انقلاب خاطر‌نشان کرد: تلاش این است با جذب اعتبار مناسب به زودی این سالن افتتاح شود تا بخشی از کمبودهای این حوزه در استان برطرف گردد.
وی در پایان با اشاره به وظیفه اصلی هیات‌های ورزشی استان افزود: هیئت های ورزشی باید استعداد یابی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: افزود: برای تحقق این هدف هیئت‌ها می‌توانند با لباس های مختص ورزش شان به خصوص در روزهای تعطیل به مکان‌هایی مانند پارک‌ها رفته و باعث آشنایی هر چه بیشتر مردم با ورزش، استعداد یابی و حتی جذب اسپانسر شوند.
 





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار