کد خبر: ۵۴۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 20 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، اداره کل آموزش و پرورش در اطلاعیه در خصوص خبر منتشره در مورخه 28 اذرماه با عنوانضرب و شتم معلم توسط دانش آموز در خروجی تابناک اردبیل که به نقل از سایت آران مغان منتشر شده بود، متن زیر را به امضای احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ارسال کرده که برای تنویر افکار عمومی عیناً منتشر میشود.
 
در پی درج خبری در سایت تابناک اردبیل به تاریخ ۸۲ آذر ۶۹ تحت عنوان " ضرب و شتم معلم توسط دانش آموز" پس از بررسی موضوع موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد:
ماجرای درگیری دانش آموز خاطی هنرستان خوارزمی شهرستان پارس آباد، به این صورت بوده که در پی درگیری «دو نفر از دانش آموزان و به دنبال آن تذکر انضباطی معاون مدرسه، این دانش آموز رفتار ناشایست و نامطلوبی را متوجه معاون مدرسه نموده و منجر به هتک حرمت همکارمان می گردد.
بلافاصله شورای مدرسه تشکیل جلسه داده و پس از بحث و بررسی موضوع به منظور دفاع از حریم همکاران فرهنگی، طبق ماده ۴۷ آیین نامه مدارس، دانش آموز خاطی به مدرسه دیگری انتقال داده می شود.
به دنبال این تصمیم و به منظور اعاده حیثیت همکار مربوطه، اولیای دانش آموز به همراه دانش آموز خاطی ضمن حضور در منزل و مدرسه از همکار فرهنگی عذرخواهی و دلجویی نموده و رضایت ایشان را جلب نموده است.
 
توضیحات تابناک اردبیل:
تابناک اردبیل، خبر مربوط به ضرب و شتم یک معلم توسط دانش اموز را در پاساباد مغان به نقل از سایت آران مغان و بدون هیچ دخل و تصرفی در متن خبر بازنشر کرده بود و مطابق قانون مطبوعات و خبرگزاری ها، توضیحات ارسالی آموزش و پرورش استان را در خروجی سایت خود منتشر کرد

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار