کد خبر: ۵۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 27 June 2015
فرماندار ساوجبلاغ گفت: استقرار ایستگاه راهور به دلیل تردد بالای خودروها و خطرات رانندگی در بخش چهار باغ این شهرستان ضروری است.
ابوالقاسم پالیزگیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده های بخش چهارباغ از مسیرهای پررفت و آمد و حادثه خیز شهرستان ساوجبلاغ هستند.

وی اظهار کرد: جاده های بخش چهار باغ با داشتن جمعیت بالا ، ویژگی گردشگری و فعالیت مراکز تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف آن واتصال به زندان های قزلحصار و مرکزی وشهرهای محمد شهر، ماهدشت و اشتهارد نیاز به ایمنی مسیر و نظارت پلیس دارد.

فرماتدار ساوجبلاغ در ادامه به تشکیل کمیته های فنی در شورای ترافیک این شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: فعال شدن این کمیته ها موجب می شود تا مسائل مربوط به امور ترافیکی به صورت فنی مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات و نیازهای شهرستان قبل از برگزاری نشست شورای ترافیکی شهرستان بر اساس نیاز بخش های چهار باغ ، مرکزی ، چندار و 5 شهر منطقه اولویت بندی شود.

پالیز گیر گفت: ایمن سازی ورودی شهر هشتگرد از محل پل شهر جدید هشتگرد از موارد مهمی است که شورای ترافیک باید نسبت به مشکلات فنی آن اقدامات مناسبی انجام دهد زیرا در سال گذشته شاهد خسارت های زیادی در این محل بوده ایم.

وی تامین پارکینگ برای واحدهای در حال ساخت در شهرهای شهر جدید هشتگرد ، گلسار ، کوهسار ، چهارباغ و هشتگرد را منوط به توجه و نظارت ویژه شهرداران در این شهرستان ذکر کرد.

شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار