رئیس شورای شهر همدان از رای نیاوردن استعفای یکی از اعضای شورای شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 24 June 2015
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه یکی از اعضای شورای شهر همدان خواستار استعفا از شورای شهر برای شرکت در انتخابات مجلس بود، گفت: استعفای وی از سوی اعضای شورای شهر همدان رای نیاورد.

به گزارش تسنیم، علی اکبر نظری در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: متن استعفای رضا میرزایی یکی از اعضای شورای شهر همدان برای شرکت در انتخابات مجلس به عنوان یکی از دستور جلسات صحن علنی شورای شهر همدان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون استعفای وی باید به تصویب حداکثری اعضای حاضر در صحن جلسه می‏‌رسد، گفت: اعضای شورای شهر همدان پس از سخنان این عضو شورا با استعفای وی برای شرکت در انتخابات موافقت نکرده و وی باید همچون گذشته به فعالیت خود در شورای شهر همدان بپردازد.

نظری با اشاره به اینکه عدالت در صدور پروانههای ساختمانی و گرفتن عوارض باید رعایت شود، تصریح کرد: قانون باید برای تمامی افراد و شهروندان به طور عادلانه اجرایی شود.

رئیس شورای شهر همدان تصریح کرد: گاهی برای یک فرد به سبب تخلف ساختمانی انجام داده حکم تخریب صادر می‌شود و این در حالی است که فرد دیگری با همان مشخصات تخلف ساخت و ساز با جریمه مواجه میشود.

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه طوری القا شده که شورای شهر همدان کار شهرداری را انجام می‌دهد و این در حالی است که برخی اقدامات شهرداری نیازمند مصوبات شورای شهر نیست.

محمدرضا الیاسی با تاکید بر اینکه باید براساس دفترچه عوارض شهرداری اقدامات محاسبه‌ای برای تغییر کاربری صورت گیرد، عنوان کرد: دفترچه عوارض به عنوان اساس کار شهرداری همدان بوده و باید براساس آن عمل شود تا هیچکدام از شهروندان دچار مشکل محاسباتی نشوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار