فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به خدمات دهی این نهاد نظامی به زلزله زدگان غرب کشور گفت: توزیع روزانه 5 هزار پرس غذای گرم از امروز چهارشنبه توسط سپاه البرز بین زلزله زدگان استان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 15 November 2017
به گزارش تابناک : سردار یوسف مولایی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: براین اساس سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) کرج و سپاه شهرستان ساوجبلاغ ماموریت یافته اند تا در مجموع 87 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین زلزله زدگان توزیع کنند. 
وی ادامه داد: از این تعداد 74 هزار پرس توسط سپاه ساوجبلاغ و 13 هزار پرس توسط سپاه کرج تهیه و دراختیار مردم زلزله زده قرار می گیرد. 
مولایی یادآور شد: از دقایق اول وقوع این حادثه دردناک بسیجیان استان البرز برای حضور در این مناطق اعلام آمادگی کردند که این آمادگی برای خدمات رسانی در تمام عرصه ها همچون سازندگی، پزشکی و جستجو است. 
وی افزود: اطلاع رسانی مناسب در تمام سطوح همچون حوزه ها، پایگاه ها، اقشار و محلات انجام شد و تاکنون تعدادی کامیون لوازم کمکی مردم استان را به این مناطق انتقال دادند. 
زلزله 7.6 ریشتری شامگاه یکشنبه این هفته سبب جان باختن 432 نفر و مصدومیت نزدیک به 8 هزار نفر از مردم مناطق غربی استان کرمانشاه شد. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار