قائم مقام معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کمک های انسان دوستانه گروههای مختلف مخصوصاً معاونت های غذا و دارو به مردم آسیب دیده زلزله اخیر استان کرمانشاه قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 15 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،دکتر مجید محمودی عنوان کرد: از روز پس از وقوع زمین لرزه ما شاهد ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی و نیز ابراز همدردی از سوی مدیران و پرسنل ستادی سازمان غذا و دارو، معاونین، مدیران و کارکنان معاونت های غذاودارو و انجمن های صنفی از جمله انجمن داروسازان سراسر کشور هستیم.

وی در ادامه افزود: کمک های مختلف این حوزه ها در قالب های نقدی و غیر نقدی شامل انواع مواد خوراکی و آشامیدنی، لوازم بهداشتی و دارو،  به این معاونت ارسال شده و پس از برنامه ریزی و آماده سازی به مناطق آسیب دیدهارسال می شود.

وی افزود: شرکت های توزیع دارو مستقر در استان کرمانشاه علاوه بر تامین به موقع داروهای مورد نیاز، خودروها و کامیونت های خود را به صورت رایگان برای حمل کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده در اختیار این معاونت قرار داده اند.

دکتر محمودی با قدردانی و تشکر از همه کسانی که به آسیب دیدگان کمک کرده اند گفت: چهار کامیون مواد خوراکی و آشامیدنی، دو کامیون تجهیزات پزشکی مصرفی و نیز دو کامیون دارو وتجهیزات سرمایه ای از قبیل دستگاه سونوگرافی، برانکارد، ماشین بیهوشی، مانیتور، ونتیلاتور، دی سی شوک، الکتروشوک، دستگاه دیالیز و بسیاری تجهیزات دیگر به مناطق زلزله زده ارسال شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار