رئیس اتحادیه عمده فروشان کرمانشاه گفت: درخواست دادیم آب معدنی، کنسرو و مواد غذایی از استان‌های دیگر برای ما ارسال شود تا بتوانیم جوابگوی استقبال مردم برای کمک به زلزله زدگان باشیم.
کد خبر: ۵۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 15 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مرتضی شهبازی، با اشاره به استقبال بی نظیر مردم برای خرید اقلام غذایی و کمک به زلزله زدگان، افزود: چون عمده فروشان آمادگی نداشتند مقداری دچار کمبود برخی از اقلام در بازار شدیم.

وی ادامه داد: آب معدنی، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، خرما، بیسکویت و ... بیشترین اقلامی است که توسط مردم خریداری می‌شد و اکنون درخواست دادیم برای اینکه جوابگوی نیاز مردم باشیم از استان‌های دیگر این اجناس را برای ما بفرستند.

 رئیس اتحادیه عمده فروشان کرمانشاه یادآوری کرد: بعد از اینکه اجناس رسید بین مغازه‌های سطح شهر توزیع می‌شود تا فروشگاه‌ها دیگر کمبودی برای این اقلام نداشته باشند.

شهبازی از مردم خواست اگر قصد دارند مواد غذایی و اقلام اساسی را برای کمک به زلزله زدگان ارسال کنند از مراکز عمده فروشی خرید کنند، زیرا هم قرار است این مراکز تخفیف به 
مردم بدهند و در کار خیر مشارکت کنند و هم خرید به صورت عمده برای مردم هم به صرفه‌تر است.

وی با اشاره به فعالیت 100 واحد عمده فروشی در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این واحدها در بلوار شهید بهشتی، پل حدادعادل، مسکن، کارمندان و ... مستقر هستند.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار