غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه گفت:پرسنل و امدادگران سازمان آتش نشانی از همان ساعت های اولیه وقوع این حادثه ناگوار آمادگی خود را جهت خدمات و امداد به مردم زلزله زده اعلام کردند .
کد خبر: ۵۲۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 15 November 2017
غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:با توجه به نیاز شدید جهت امداد و نجات در این مناطق و بر حسب دستورشهردار محترم نیروهای این سازمان به همراه تجهیزات خدمات رسانی به نقاط زلزله زده اعزام و بلافاصله کار امداد رسانی به مردم داغدار را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون چندین دستگاه ماشین آلات امداد و نجات به همراه بیش از 50 تن از نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه و همچنین با حضور تعدادی از داوطلبان افتخاری این سازمان مشغول خدمات رسانی و امداد به زلزله زده گان هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه تصریح کرد:علاوه بر اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه در حال انجام عملیات امداد در منطقه هستند 
نیروهای امدادی از سایر نقاط کشور در عملیات نجات و امداد هموطنان داغدیده شرکت دارند همچنین از مردم عزیز نیز به ویژه در شهرستان سرپل ذهاب تقاضامندیم با نیروهای امدادی همکاری بیشتری نموده تا عملیات نجات و خدمت رسانی به این عزیزان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار