سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری از اجرای ۶۲ فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 07 November 2017
 باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزین فرهادی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری گفت: برای جلوگیری و توقف عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.
 
وی افزود: این احکام در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و در قالب احکام تبصره دو ماده ۱۰ و ماده ۳ اجرا شد.
 
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تنها به ایجاد ساختمان و دیوارکشی محدود نشده و هرگونه تغییری که کاربری کشاورزی اراضی را دچار مخاطره کند جهاد کشاورزی با آن برخورد می‌کند.
 
فرهادی افزود: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
وی گفت: گشت‌های حفاظت اراضی کشاورزی با گشت زنی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و دریافت گزارش توسط سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و اقدام به تغییر کاربری با تخریب بنا برخورد خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار