استاندار البرز با تاکید بر لزوم رفع معارضین در قطعات حوزه استحفاظی البرز برای تکمیل آزاد راه تهران - شما ل گفت: بار ترافیک استان های تهران، قزوین و البرز با تکمیل آزاد راه تهران شمال با کاهش هزار میلیارد صرفه جویی در سوخت و زمان تعدیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 06 November 2017
به گزارش تابناک : دکترمحمدعلی نجفی، در جلسه شورای فنی استان که در کارگاه آزاد راه تهران - شمال و با حضور مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از اعضای شورای فنی برگزار شد، تکالیف استان را برای تکمیل آزاد راه تهران - شمال مورد بررسی قرار داد و گفت: این پروژه به جهت صرفه جویی 1000 میلیارد تومان سوخت و کاهش زمان تردد بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به قیمت بالای مصالح ساخت گغت: فعال شدن چنین پروژه هایی حرکت بزرگی در اقتصاد کشور است.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه سهولت مردم در تردد از این آزاده راه مد نظر قرار دارد، ادامه داد: عنایت بنیاد مستضعفان به دغدغه مردم برای تکمیل این مسیر نیز بسیار ارزشمند است.
استاندار البرر با بیان اینکه قطعه اول بخش محدودی از آزاد راه تهران - شمال در البرز قرار دارد گفت: با وجود این امر برای این استان نیز مهم است چرا که البرز محل تردد 14 استان مواصلاتی کشور است.
وی بیان کرد: این آزاد راه بخشی از ترافیک تهران به قزوین را نیز کاهش خواهد داد.
وی با تاکید بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های مرتبط اعم از منابع طبیعی،آب منطقه ای و محیط زیست،افزود: در خصوص تکمیل بزرگراه همت و تهران - کرج در جریان سفر دکتر نوبخت بخشی از دغدغه های معارضین طرح و مورد پیگیری قرار گرفت.
استاندار البرز ادامه داد:طرح  کمربند شمالی و مسیر  کرج _ گلشهر به جد در حال پیگیری است  و بار سنگینی را از 14 معبر استان های کشور می کاهد.
وی افزود: باید تلاش شود تا در مدت زمان 8 ماه شاهد پیشرفت بخش های مختلف باشیم.
 





منبع : پایگاه وزارت کشور 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار