شهردار کلانشهر تبریز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ ابان در مصاحبه اختصاصی با تابناک تبریز؛
شهردار تبریز ابراز داشت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مسیر حرکت نهضت انقلاب اسلامی شد؛ این روز به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعتی قابل توجهی بخشید.
کد خبر: ۵۱۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 04 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان درگفتگو با تابناک تبریز با اشاره به اینکه در روز ۱۳ آبان دانش آموزان آگاه ما متاثر از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران ؛ خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند، افزود، سیزده آبان به مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.
۱۳ آبان  نقطه عطفی در مسیر حرکت نهضت انقلاب اسلامی شد


وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روزی بود که نشان داد سطح آگاهی دانش آموزان ما در حدی هست که استکبار جهانی را شناخته و با ان مبارزه میکنند، خاطرنشان کرد؛ دانش اموزان در این روز با توسل بر خوی استکبار ستیزی و با تکیه بر اعتقادات خود و با همراهی مردم در مقابل ابر قدرت ها و مستکبرین جهان ایستادند و شعار ازادگی را سر دادند.

شهردار تبریز ابراز داشت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مسیر حرکت نهضت انقلاب اسلامی شد؛ این روز به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعتی قابل توجهی بخشید.

وی اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی امریکا تحرک ارزشمندی در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید با حضور همیشگی خود در صحنه این روز را گرامی داریم و اجازه ندهیم ارزش این روزها کمتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار