مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان یزد "هادی مقیمی" را به عنوان ريیس جدید این هیات انتخاب کرد.
کد خبر: ۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 23 June 2015
به گزارش تابناک یزد مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان یزد با حضور "مسعود شریعتی" مدیر کل ورزش و جوانان استان، "مهدی مستجاب الدعوه" دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، "ابوالفضل کارگر" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از اعضاء این مجمع در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

در این مجمع که "هادی مقیمی" تنها کاندیدای ریاست هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بود، توانست با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذه برای چهار سال سکاندار این هیات شود.

"مسعود شريعتي" مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع بر توسعه و گسترش رشته‌های ورزشی در روستاها و همچنین احیای بازی‌های بومی محلی تاکید کرد و گفت: باید با یک برنامه‌ریزی منسجم، همدلی و تلاش در راستای اشاعه ورزش در روستاها گام برداشت.

وي با اشاره به اهمیت بازی‌های بومی محلی و ورزش روستایی به عنوان بخشی از فرهنگ کشور، گفت: حفظ این بازی‌ها و بسط و گسترش آن به عنوان ورزش و تفریحی سالم در بین اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین وظایف هیات است که انتظار می‌رود هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان در این راه به خوبی عمل کند.

شريعتي اظهار كرد: استعدادهای ناب و خوبی با پتانسیل‌های بالا در روستاه‌ها موجود است و دهیاری و شوراها در واگذاری زمین به ورزش پیشتاز هستند و می‌توان با اعتبار اندک، مجموعه‌های ورزشی روباز ساحلی برای روستاییان ساخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار