مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام ۶ اکیپ امداد و درمان جامعه پزشکی بسیج استان بوشهر به اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 29 October 2017
مرداعلی فولادوند شامگاه شنبه در جلسه توجیهی کادر امداد و درمان اعزامی به اربعین حسینی با تاکید بر اینکه اجتماع عظیم اربعین حسینی مانور اسلامی و شیعه است، اظهار داشت: ما هر چه ابهت و اقتدار بیشتری در این اجتماع نشان دهیم ارزشمندتر است.

فولادوند با تاکیدبر اینکه پزشکان و کادر اعزامی با خدمتگذاری خوب خود باید بهترین اثرگذاری بر زوار داشته باشند، خاطرنشان کرد: ما باید خدمت به زائران حسینی را به بهترین شکل ممکن  ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه  پزشکان بسیجی در این خدمت باید قصد قربت داشته باشند بیان کرد: هیچ قربتی بهتر از خدمت به زوار امام حسین(ع) و نزدیک شدن به خدا نیست.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه پزشکان بسیجی اعزامی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در خدمت به زائران امام حسین(ع) در عراق هستند، گفت: اکیپ مرکزی امداد و درمان استان بوشهر در موکب عمود 736  است.

فولادوند با بیان 70 میلیون دارو از طریق کمک‌ها و مساعدت‌های استانی برای استفاده زوار اربعین حسینی تامین شده است، تصریح کرد: ما در خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) در پیاده‌رویی اربعین حسینی 5 اکیپ ثابت و 1 اکیپ مرکزی امداد و درمان داشته که شامل 16 پزشک 54 پرستار است.

وی با تاکید بر اینکه افتخار بسیج و بسیجی این است که در همه شرایط بانی کار خیر برای اقشار مختلف مردم باشد، گفت: سازمان‌های بین‌المللی جزء آرزوهای همیشگی‌شان است که بتوانند تعدادی نیروی متخصص و زبده را همچنین گروه‌هایی دور هم جمع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار