امام جمعه دلوار گفت: افزایش کرایه اتوبوس‌ها در ایام اربعین در شان دولت اسلامی نیست.
کد خبر: ۵۱۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 28 October 2017
حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه امروز شهر دلوار با اشاره به هشتم آبان‌ماه، سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اظهار داشت: شهید فهمیده الگوی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: این نوجوان ۱۳ ساله با تاسی از حضرت قاسم ابن الحسن(ع، با روحیه شهادت طلبی و ایثار جان خود را فدای اسلام و دفاع از سرزمین اسلامی کرد.

امام جمعه دلوار بیان کرد: امروز  وظیفه همگان این است که عزت و سربلندی خود را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا بدانند و برای سربلندی و عزت بیش از پیش ایران اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: وصیت‌نامه شهدا چراغ راه جامعه ما است و کاربردی کردن آن در زندگی می‌تواند جامعه ما را برابر هر خطر و آسیبی بیمه کند.

زاهددوست افزود: اطاعت از فرامین رهبری باعث عزت و سربلندی کشور خواهد شد همچنان‌که شهدای ما در بند بند وصیتنامه‌های خود بر اطاعت و پیروی از ولایت فقیه تاکید داشته‌اند ما نیز برای تداوم عزت و سربلندی کشور باید اطاعت از رهبری را بر خود فرض و لازم بدانیم.

تشریح خیانت‌های آمریکا

وی با اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ آبان ماه، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام جریان سازش ناپذیری با آمریکا را در جامعه تثبیت کرد و حقانیت راه امام و انقلاب را بیش از پیش اثبات کرد.

امام جمعه دلوار گفت: در هنگام تسخیر لانه جاسوسی، آمریکایی‌ها به دنبال محو و نابود کردن اسناد خیانت‌های خود به ملت ایران شدند اما اسنادی که از لانه جاسوسی آمریکا باقی مانده بود حکایت از خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا به ملت ایران در زمان قبل از انقلاب داشته است.

مسئولان در برگزاری مراسم اربعین مشارکت کنند

وی اظهار داشت: برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی مایه افتخار و آبروی نظام اسلامی است و باید همه مردم و مسئولان  در جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم تمام تلاش خود را به عمل آورند.

حجت‌الاسلام زاهددوست افزود: همه مسئولین باید خدمت به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین علیه السلام را افتخار خود بدانند و از همه ظرفیت های دولت و کشور برای تسهیل در امورات زائران استفاده کنند.

 امام جمعه دلوار تصریح کرد: افزایش کرایه اتوبوس‌ها در ایام اربعین در شان دولت اسلامی نیست و با تسهیل کردن امورات زائران حسینی ناسازگار است.

وی ادامه داد: معطلی و سرگردانی مردم برای صدور  ویزا خلاف انتظار مومنین از سازمان حج و زیارت است مسئولین  باید برای صدور ویزای اربعین شرایط را هموارتر کند.

خدمات به زائرین رایگان باشد

زاهددوست تاکید کرد: شایسته نیست مردمی علاقه مند که شوق زیارت سیدالشهدا را دارند و در این راه سر و پا نمی شناسند هر ساله برای اخذ ویزا این چنین با بی برنامگی مسئولین مرتبط مواجه شوند و تا روزهای و لحظات  آخر سرگردان بمانند.

وی افزود: باید به جایی برسیم که همه خدمات به زائرین رایگان باشد و همه در طول سال دغدغه تسهیل در امور زائران اربعین را داشته باشیم.

 امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: متاسفانه شهر دلوار تنها یک جایگاه عرضه سوخت بنزین و گازوئیل دارد که عدم مدیریت درست آن بعضا موجبات نارضایتی مردم خوب این منطقه را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان به ویژه بخشدار محترم  نسبت به رفع این معضل برای رفع نگرانی مردم پیگیری مجدانه‌ای را انجام دهند.

زاهددوست بیان کرد: از برگزاری همایش جوانان انقلابی و علمداران حسینی و اجتماع باشکوه هیئت‌های عزاداری ۴ روستا در روستای گرگور میزبانی مردم شریف این روستا همچنین از جوانان مومن و انقلابی روستای دهنو تشکر و قدردانی میکنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار