امام‌جمعه مهاباد گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد ناشی از اهمیت ندادن به‌کارهای فرهنگی است.
کد خبر: ۵۱۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 27 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:ماموستا عبدالقادر سهرابی با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه کنونی کشور اظهار داشت: اگر به جامعه از لحاظ فرهنگی اهمیت داده می‌شد خیلی از مشکلاتی که امروز جامعه با آن‌ها درگیر است به وجود نمی‌آمدند.

وی افزود: قرآن کریم ساده‌ترین راه‌ها را برای رسیدن بشر به موفقیت را نشان می‌دهد ولی کسی از این کتاب مقدس آنطور که باید استفاده نمی‌کند.

سهرابی گفت: متاستفانه خانواده‌ها و مسئولان حاضر نیستند هزینه‌ای برای آموزش و ترویج قرآن کریم در جامعه و خانه‌ها پرداخت کنند و این یک مشکل بزرگ برای جامعه  ما است.

امام‌جمعه مهاباد با بیان اینکه اگر در زمان مناسب از این کتاب مقدس استفاده می‌شد نتیجه بهتری به‌دست می‌آمد خاطرنشان کرد: عمل نکردن به گفته‌های قرآن کریم سبب شده تا فساد همانند رباخواری، اقتصاد، بی‌بندوباری در جامعه افزایش یابد.

سهرابی تصریح کرد: هم اهل سنت و هم شیعه هیچ‌کدام به گفته‌های قرآن عمل نمی‌کنند و فقط در حرف‌ها و موعظه‌ها به رهنمودهای قرآن کریم اشاره می‌شود اما متاسفانه وقتی به عمل می‌رسد، اقدامی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: تمامی مشکلاتی که جامعه امروز مسلمانان در هر نقطه از جهان با آن‌ها درگیر است، همه از اشتباه رفتن راه اسلام و قرآن کریم بوده که متاستفانه امروزه به‌جز جمهوری اسلامی ایران همگی کشورهای اسلامی توسری‌خور شده‌اند و کشورهای دیگر بر آنان استعمار پیداکرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار