فرماندار رزن:
فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه ایران دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است، گفت: توجه به موشک‌ها نیز توجه به لزوم دفاع از کشور و کیان اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 25 October 2017
فرماندار رزن گفت: اگر دولت مذاکراتی را با کشورهای غربی و آمریکا داشت در جهت احقاق حقوق مردم بوده است تا به دنیا بفهماند ایران اهل منطق و گفت‌وگو است.

به گزارش فارس؛ فتحعلی حسینی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در طول اجرای برجام، اظهار کرد: خط و مسیر انقلاب اسلامی ما را حضرت امام (ره) مشخص کرده و با توجه به گفتمان استکبارستیزی این انقلاب نباید هیچ وقت به دشمنان اعتماد کنیم.

وی افزود: اگر دولت مذاکراتی را با کشورهای غربی و آمریکا داشت در راستای احقاق حقوق مردم بوده است تا به دنیا بفهماند ایران اهل منطق و گفت‌وگوست.

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه ایران دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است، گفت: توجه به موشک‌ها نیز توجه به لزوم دفاع از کشور و کیان اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرد آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، عنوان کرد: آمریکا الآن در میدان تنها مانده است و به لحاظ منطق و استدلال قوی ایران که با صداقت و قانونمندی جلو رفت، همه آن پنج کشور با ترامپ همراهی نکرده و از مواضع ایران حمایت می‌کنند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: رئیس‌جمهور جوابی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا داد و از جایگاه ایران و اسلام دفاع کرد، همه باید بدانند برجام چیزی نیست که یک کشور آن را یک‌طرفه به هم بزند.

وی با اشاره به استفاده ترامپ از نام جعلی خلیج عربی، بیان داشت: توصیه می‌کنم ترامپ جغرافیا بخواند، حتی در تاریخ‌های با نص عربی نیز خلیج‌فارس نشان داده شده است.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه فردی که خود را رئیس‌جمهور می‌داند باید با ملت ایران محترمانه برخورد کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از 28 مردادماه به کشور ما خیانت کردند اما همه می‌دانند ایران هیچ وقت به زورگویان پاسخ ضعیفی نداده و قدرتمندانه برخورد کرده و خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار