نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی باید مهمترین هدف سازمان ملی استاندارد باشد
کد خبر: ۵۱۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 23 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد، آیت الله "مصطفی علما" در نشستی با مدیر کل و جمعی از مسئولان اداره بالابردن کیفیت محصولات مهمترین هدف سازمان استاندارد باشدکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: مردم ایران علاقه‌مند به پیشرفت کشورشان در همه زمینه‌ها هستند و از تولید ملی نیز حمایت می‌کنند، اما باید برای گسترش این فرهنگ کیفیت محصولات را بالا برد.

وی افزود: اگر محصولات کشور دارای استاندارد واقعی و قابل اطمینان باشند قطعا با استقبال مردم روبه رو خواهد شد. محصولاتی که در کشور مرتبط با جان انسان‌ها می‌باشد باید از اهمیت بالاتری برای استاندارد برخوردار باشد که می‌توان به مخازن سی ان جی خودرو‌ها و آسانسور‌ها اشاره داشت.

همچنین  مدیر کل اداره استاندارد استان کرمانشاه گفت: این اداره در سال‌های اخیر با یک مدیریت جهادی فعالیت‌های عمده‌ای را در بحث استاندارد سازی بخش‌های مختلف استان انجام داده است.

نیازی افزود: اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با یک مدیریت جهادی از آخرین رتبه‌های کشوری اکنون جزو پنج استان برتر استاندارد قرار گرفته است.

وی گفت: در خصوص جایگاه‌های سی ان جی و بنزین در سال‌های اخیر، ۶۸ جایگاه سی ان جی استاندارد سازی شده اند و با بازرسی‌های به عمل آمده از هزار نازل عرضه بنزین تقریبا همه این نازل‌ها مورد تایید قرار گرفته اند.

نیازی افزود: آسانسور‌های استان نیز مورد بازرسی این اداره قرار گرفته است و تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ گواهینامه در این خصوص صادر شده است و با همکاری دادستانی آماده برخورد با متخلفین در این زمینه هستیم.

مدیر کل استاندارد کرمانشاه گفت: همه شهر بازی‌های استان نیز مورد بازرسی دقیق قرار گرفته اند و با پلمپ وسایل غیر استاندارد تاییده این اداره را اخذ کرده اند و همچنین با ۲۸۴ بازدید وسایل بازی مهد کودک‌ها نیز استاندارد سازی شد.

نیازی گفت: این اداره با توجه به دامنه وسیع فعالیت‌های خود با یک مدیریت جهادی در حال انجام وظیفه می‌باشد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار