هيات كبدي استان اصفهان از جمله هيات‌هايي است كه به دليل در اختيار نداشتن سالن اختصاصي در مزايده اماكن ورزشي شركت مي‌كند. در آخرين مزايده نيز اين هيات موفق شده سالن چند منظوره كوثر ملك شهر را براي تأمين درآمد در اختيار بگيرد.
کد خبر: ۵۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 21 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، احمد حجازي در گفتگو با ايمنا اظهار كرد: مشكلات مالي هيات را از طريق درآمدهايي كه داريم حل مي‌كنيم، از سوي فدراسيون گاهي كمك‌هايي مي‌شود اما بودجه اداره كل ورزش و جوانان استان كاملاً براي بحث معارضان ورزشگاه نقش جهان برداشت مي‌شود و امسال به هيچ هياتي اعتباري پرداخت نشده است.
وي با بيان اينكه در مزايده سالن‌هاي ورزشي سالن كوثر ملك شهر در اختيار هيات كبدي قرار گرفته است گفت: اين مزايده آزاد و مبلغ ما بالاتر از ساير شركت كننده‌ها بود بنابراين در اين مزايده ما موفق شديم سالن چند منظوره كوثر ملك شهر را در اختيار بگيريم. درآمد ما نيز از اين سالن تأمين خواهد شد.
حجازي بيان كرد: درآمد ما از طريق اجازه اين سالن تأمين مي‌شود اما براي كلاس‍‌‌هاي خود از سالن‌هاي ديگر استفاده مي‌كنيم.
رئيس هيات كبدي استان اصفهان در خصوص اجراي مزايده سالن‌هاي ورزشي تصريح كرد: اينكه بگوييم اجراي ماده 88 خوب است يا بد نيازمند بحث كارشناسي دقيق است، خيلي‌ها مي گويند خوب است و خيلي ها مي گويند بد است، اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه ما نيازمند سالن‌هاي اختصاصي هستيم تا به مزايده نياز نداشته باشيم.
وي ادامه داد: نماينده‌ها از طريق فشار به وزارت‌خانه مجوز ساخت و ساز را مي‌گيرند اما پيشنهاد من اين است كه به جاي ساخت و سازهاي كلي، با توجه به نياز هيات‌ها اقدام كنيم. يعني به عنوان مثال هيات كبدي، واليبال يا شمشيربازي بداند در مركز استان سالن اختصاصي تحت عنوان خانه كبدي، شمشيربازي يا واليبال وجود دارد، در اين صورت بحث مزايده‌ها نيز مطرح نمي‌شود.
رئيس هيات كبدي استان اصفهان در ادامه پيرامون برنامه هاي اين هيات در سال جاري گفت: استعداديابي و شركت در ليگ برتر بانوان و آقايان، ليگ دسته جات ساحلي و اجراي مسابقات دانش آموزي طبق تفاهم با آموزش و پرورش از جمله اين برنامه هاست.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار