کد خبر: ۵۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 20 June 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سپهر البرز گفت: کارجویان دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زودتر جذب صنایع می‌شوند.
احمد غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: تجربه نشان می‌دهد افرادی که تحت آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند در جذب و استخدام صنایع در اولویت هستند.
وی با بیان اینکه معتقدیم آموزش نه هزینه بلکه سرمایه‌گذاری است، افزود: لازمه مدیریت اصولی در مراکز تولیدی و صنعتی، برخورداری از نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه ملی در قالب دوره‌های آموزشی است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به امکانات و توانمندی مراکز فنی و حرفه‌ای، این دوره‌ها در ارتقای سطح مهارت آموزی کارکنان واحدهای تولیدی و صنایع بسیار تأثیرگذار هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سپهر در نظرآباد، افزایش تعامل سازنده بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و بخش خصوصی را خواستار شد و گفت: تجربه نشان می‌دهد افرادی که تحت آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند در جذب و استخدام صنایع در اولویت هستند و عملا بیکار نیستند.
وی استقرار و فعالیت مراکز فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف کشور از جمله استان البرز را یک توانمندی و سرمایه ویژه دانست و یادآور شد: تا زمانی که مدیران به آموزش نیروی انسانی اهمیت ندهند به نقش و تاثیرگذاری مهم مراکز فنی و حرفه‌ای در رشد کمی و کیفی تولید پی نمی‌برند.
غلامی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی بر حسب نیاز صنایع و درخواست مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی گامی مهم از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است که لازم است ما مدیران برای ارتقای دانش تخصصی و مهارتی نیروی انسانی از این ظرفیت تأثیرگذار بهره ببریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار