در استان مازندران 26هزار صندوق صدقه متوسط و بزرگ، درسطح معابر و خیابانهای استان وجود دارد.
کد خبر: ۵۰۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 03 October 2017
به گزارش تابناک : مردم نیکوکار مازندران در شش ماهه نخست سال جاری  9 میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه دادند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش های درمان،کمک معیشت زندگی، جهیزیه ، مسکن مددجویی، امور تحصیلی و فرهنگی ، اشتغال وخودکفایی برای خانواده های نیازمندان هزینه می شود. 
نوروزی با اشاره به اینکه یکی از سنت های خوب و حسنه ای که در مازندران مورد توجه قرار دارد، پرداخت صدقه است، افزود:485هزارخانوار در استان مشترک صندوق صدقات هستند و با مشارکت خود، نقش موثری در رفع مشکلات مددجویان دارند.
وی با بیان اینکه ضریب نفوذ صندوق کوچک صدقات خانگی درمازندران 41 درصد است، گفت: 26هزار صندوق صدقه متوسط و بزرگ، درسطح معابر  استان وجود دارد.
مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد:بیشترین صدقات در شهرستانهای بابلسر، محمودآباد و عباس آباد جمع آوری شده است. 
نوروزی با تقدیر از همراهی مازندرانی های نوعدوست گفت: مردم استان می توانند صدقه خود را با شماره گیری آنی پرداخت #1*2*011*8877* از طریق تلفن همراه و  واردکردن مبلغ مورد نظر خود،پرداخت کنند .
وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها ،شهریور ماه امسال در مازندران گفت:مردم خیر استان در این مرحله ، یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند، اهدا کردند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران خاطر نشان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها، 19 مهرماه در مدارس استان برگزار خواهد شد و برای این کار ، 200 هزار پاکت میان دانش آموزان ، توزیع شد که انتظار می رود خانواده ها در این کار نیک ؛ مشارکتی پرشور و فعال داشته باشند.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار