رئیس پلیس راهور استان گفت: رانندگان باید هنگام رانندگی در شب هوشیاری بیشتری داشته باشند، چراکه لباس تیره عزاداران در این ایام می‌تواند احتمال تصادفات عابر پیاده را افزایش دهد.
کد خبر: ۵۰۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 27 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" در این مورد گفت: در ماه محرم عوامل راهور به همراه دیگر همکاران در بخش انتظامی با مسئولان هیات‌ها و مساجد همکاری لازم را در راستای پوشش ترافیکی دارند.

وی افزود: از مسئولان هیات‌های مذهبی می خواهیم که محل و نحوه احداث ایستگاه‌ های صلواتی و تکیه ‌های‌ آنان طوری باشد که مزاحمت ترافیکی برای شهروندان ایجاد نکند.

سرهنگ شیری گفت: البته بخشی از این موضوع هم اجتناب ناپذیر است، چرا که در ایام محرم با مراسمی روبه رو هستیم که بخش قابل توجهی از مردم عاشقانه در آن شرکت می‌کنند و پلیس راهور نیز خود را ملزم می‌داند که به هر شکل ممکن بستر مناسبی را برای برگزاری مراسم‌های این ایام فراهم کند.

این مقام انتظامی  با تاکید بر اینکه ایمنی تردد عابران برای  پلیس امر بسیار مهمی است، ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر مراسم‌های عزاداری در ساعات پایانی شب و هنگام تاریکی هوا برگزار می‌شود، رانندگان باید هنگام رانندگی هوشیاری بیشتری داشته باشند، چراکه لباس تیره عزاداران در این ایام نیز می‌تواند احتمال تصادفات عابر پیاده را افزایش دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار