مراسم تجلیل از مدیران موفق راهیان نور در سالن همایش‌های خانه معلم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 27 September 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از مدیران موفق راهیان نور با حضور مسؤولان آموزش و پرورش استان قم و سپاه علی ابن ابیطالب(ع) در سالن همایش‌های خانه معلم  برگزار شد.

در این مراسم که با ذکر توسل اباعبدالله(ع) آغاز شد، ناصر حمزه‌ای معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش قم اظهار کرد: برخی از مدارس در اردوی راهیان نور برای دانش‌آموزان خودشان یک فعالیت فرهنگی ویژه برنامه‌ریزی می‌کنند که امیدواریم این فعالیت به صورت گسترده‌تری و در سطح تمام مدارس استان انجام شود زیرا تاثیر گذاری فرهنگی اردوی راهیان نور را دو چندان می‌کند.

در ادامه نیز ستار احمدوند مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه قم نیز دقایقی را ایراد سخن پرداخت و گفت: مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور به صورت همزمان در کل کشور روز 12 مهرماه در استان البرز برگزار می‌شود که دانش‌آموزان پس از شرکت در مراسم افتتاحیه به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.

همچنین احمد بیطرفان معاون هماهنگ‌ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) طی سخنانی ضمن تقدیر از مسؤولان هماهنگ کننده اردوی راهیان نور، عنوان کرد: خوشبختانه اردوی راهیان نور که یک فعالیت فرهنگی است و تاثیر بسیاری در روحیه دانش‌آموزان دارد با یک انگیزه بالا و یک هدف مشخص و مقدس طی چند سال اخیر به شیوه مطلوبی در سطح مدارس استان قم برگزار می‌شود.

 حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم در این مراسم با اشاره به اینکه آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم و زنده‌نگه داشتن یاد آن‌ها کمترین جبران این فداکاری است، مطرح کرد: سال گذشته در میان 22 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه هشت هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند ولی امسال در نظر داریم بیشتر در بحث کیفیت برگزاری اردوی راهیان نور اهتمام داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز از مدیران موفق اردوهای راهیان نور تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار