تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز در محل پردیس دانشگاه هنر اسلامی این شهر امضاء شد.
کد خبر: ۴۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹ 20 June 2015
به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی ، رییس این دانشگاه ، همکاری مشترک در زمینه مطالعات و پژوهش های شهرسازی ، معماری ، طراحی و زیبا سازی شهری و گردشگری را از اهم موضوعات این تفاهم نامه اعلام کرد.

محمد علی کی نژاد همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی ، همایش ، نمایشگاه های مشترک و همایش های علمی و بین المللی و تجاری سازی طرح های تحقیقاتی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه خواند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به خدمات شهرداری تبریز و دانشگاه هنر اسلامی به زدودن غبار از چهره خانه های قدیمی تبریز و دمیدن شور و نشاط به کالبد این بناها همکاری مشترک آموزشی ، اجرای دوره های کارورزی دانشجویان این دانشگاه در شهرداری و همکاری در زمینه فناوری اطلاعات را از دیگر زمینه های این تفاهم نامه بیان کرد.

شهردار تبریز نیز با بیان اینکه شهرداری تبریز برای پیوند حرکت های اجرایی و پژوهشی عزم کافی را دارد، گفت: برای این منظور شهرداری تبریز، در یک سال اخیر، تفاهم نامه های تخصصی متعددی با دانشگاه های معتبر کشور منعقد کرده است.

صادق نجفی افزود: حرکت های اجرایی در حوزه های مختلف مدیریت شهری از قبیل شهرسازی، معماری، زیباسازی و محیط زیست شهری، تنها زمانی ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود که از پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی لازم برخوردار باشد.

وی با اشاره به نیاز شهرداری تبریز به الگوهای دانش بنیان در هنگام اجرایی نمودن طرح ها ، یادآور شد: مرکز پژوهش های شهرداری تبریز، ماموریت های ویژه ای را عهده دار شده و تمام تلاش خود را برای منطبق ساختن اقدامات مختلف حوزه مدیریت شهری با الگوهای علمی پیگیری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار