پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رمز موفقیت در زمین فوتبال، مو به مو انجام دادن نکاتی است که مربی آنها را می‌خواهد و پرسپولیس با عبور از الاهلی امیدوار به قهرمانی در آسیا می شود.
کد خبر: ۴۹۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 10 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "ناصر محمدخانی" در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. در بازی مهم رفت مقابل الاهلی در آسیا، این تیم توانست بازی 2 بر صفر باخته را به یک نتیجه تساوی برساند. شاگردان برانکو تمرکز لازم را دارند و من مطمئنم در بازی برگشت مقابل الاهلی پیروز میدان است.

وی در مورد اینکه پرسپولیس این فصل بهتر از فصل گذشته ظاهر شده است، گفت: برانکو یک سال دیگر در کنار این تیم بود و پرسپولیس را بیشتر از پیش شناخته است. با توانایی نفراتش بیشتر آشنا شده و از همه مهم‌تر اسکلت پرسپولیس را ثابت نگه داشته و فقط چند بازیکن به تیم اضافه کرده است. این نکات باعث می‌شود یک تیم هرچه جلوتر می‌رود شرایط بهتری پیدا کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد بهترین زوج حمله این تیم، گفت: به نظر من منشا و طارمی بهترین خط حمله پرسپولیس هستند. مهدی که چند سال در این تیم بوده و با روش کار آشناست و منشا هم بازیکن خوبی است که هرچه جلوتر می‌رود با تیم هماهنگ می‌شود.

محمدخانی در پایان درباره نکاتی که برای پیروزی پرسپولیس لازم است، گفت: رمز موفقیت در زمین فوتبال، مو به مو انجام دادن نکاتی است که مربی آنها را می‌خواهد. برانکو مربی لایقی است و من مطمئنم اگر تیمش از بازی برگشت مقابل الاهلی بگذرد، فینالیست این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار