در تعیین استاندار، منافع مردم قربانی سهم خواهی سیاسی نشود 12 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های شیراز در نامه‌ای خطاب به مجمع نمایندگان استان فارس خواستند که به‌دوراز جناح‌بازی حزبی در انتخاب فردی متعهد و متخصص برای استانداری فارس ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۴۹۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 08 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: نظر به تعیین استاندار فارس در روزهای آتی و همچنین تجارب گذشته در این مورد تشکل‌های دانشجویی شهر شیراز نکاتی را در جهت ایفای نقش مطالبه یادآوری می‌کند

دودی که از اصطکاک و تقابل سهم خواهی‌های سیاسی و نگاه‌های حزبی با تعهد و تخصص و کارآمدی بالا می‌رود قربانی کننده منافع ملی و باعث سلب اعتماد مردم به مسؤولین می‌شود.

لذا با توجه به حساسیت و اهمیت این بازوی مهم اجرایی در سطح استان از نمایندگان محترم به‌مقتضای شانیت نمایندگی‌شان انتظار می‌رود به‌دوراز هرگونه لابی‌گری و جناح‌بازی حزبی به‌گونه‌ای ایفای نقش‌نمایند که چنین اتفاقاتی رخ ندهد و کمک به انتخاب فردی متعهد و متخصص به‌دوراز حاشیه و حضور در جریان فتنه 88 شود.

جریان دانشجویی استان در کنار مردم آگاه این خطه چشم‌به‌راه تغییری در راستای به‌کارگیری ظرفیت‌های عظیم استان با حضور استانداری بومی، کارآمد و انقلابی هستند و از شما نمایندگان استان مطالبه به‌حق خود را پیگیری خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار