مهدی طارمی؛
مهدی طارمی بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس تهران می خواهد در این تیم ماندگار شود. بعد از بازی های درخشان طارمی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران مورد توجه کارشناسان فوتبال آسیا قرار گرفت.
کد خبر: ۴۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 17 June 2015
تابناک بوشهر: مهدی طارمی بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس تهران می خواهد در این تیم ماندگار شود. بعد از بازی های درخشان طارمی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران مورد توجه کارشناسان فوتبال آسیا قرار گرفت. تیم القادیسه کویت مبلغ وسوسه انگیزی را به مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد داده است.

 مهدی طارمی گفته است که به پیشنهاد کویتی ها تا کنون پاسخ نداده است و مقصد اصلی او همچنان تیم پرسپولیس تهران است. طارمی فصل گذشته به دعوت علی دایی از ایرانجوان بوشهر به پرسپولیس رفت. رقم قرار داد مهدی طارمی در مقایسه با بازیکنانی که در این فصل برای پرسپولیس بازی کردند خیلی کمتر است.

مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با سایر ملی‌پوشان بعد از بازی با ترکمنستان به کشور بازگشت و در بوشهر به سر می برد.
طارمی در گفت‌وگویی کوتاه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت:‌این روزها قصد مصاحبه کردن ندارم. منتظر هستم تا وضعیت مدیریت باشگاه مشخص شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه وضعیت باشگاه مشخص شد مدیر برنامه‌ام اول هفته آینده برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت و اگر توافق صورت گرفت امسال در پرسپولیس باقی می‌مانم.

طارمی در پایان خاطرنشان کرد: خودم واقعا راغب هستم در پرسپولیس بمانم اما همه چیز بسته به روند مذاکرات دارد و اگر توافقات صورت بگیرد سرخ‌پوش می‌مانم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار