فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: بازنشستگي پايان راه خدمت رساني به کشور و مردم نیست، بلکه ابتداي راه انتقال دانش و تجربه است .
کد خبر: ۴۸۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 03 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، مراسم تجليل از بازنشستگان به منظور قدرداني از30 سال خدمت صادقانه اين عزيزان به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، با حضور فرماندهي انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی و رئیس حفاظت اطلاعات شهرستان گیلانغرب برگزار شد .

سرهنگ "سلیم سلیمی" در این مراسم بر استفاده از تجربه و دانش بازنشستگان و به فراموشي نسپردن آنها تاکيد کرد و گفت: بازنشستگي پايان راه خدمت رساني به کشور و مردم نیست، بلکه دوران بازنشستگي ابتداي راه انتقال دانش و تجربه است .

وی افزود: تجربه کردن مسير و راهي که ديگران قبلا تجربه کرده اند به نوعي اتلاف زمان و از دست دادن فرصت ها است، بنابراين مي توان با استفاده از پتانسيل بازنشستگان نه تنها مسير رسيدن به هدف را کوتاه تر کرد بلکه نتيجه و بازخورد بهتري را نيز به دست آورد.

این مقام انتظامی با اشاره به اينکه بازنشستگان الگوهاي ارزشمند پيشرفت و تعالي اند، ياد آور شد: کارکنان جوان ما بايد از بازنشستگان درس صبر و تجربه را فرا بگيرند و آنان را اسوه خود قرار بدهند.سرهنگ سلیمی جايگاه بازنشستگان را در نيروي انتظامي، جايگاهي با ارزش و مقدس دانست و تصريح کرد: بازنشستگان مظهر روحيه، صبر و شکيبايي هستند و اين خود يک نوع رحمت و عظمت است که خداوند براي آنها قائل شده است.

وي افزود: تکريم بازنشستگان از رويکردهاي بسيار مثبتي است که ناجا با توسل به اين رويکرد و با استفاده از تجربيات اين قشر پر افتخار گام هاي بلندي در پيشبرد اهداف سازماني خود برداشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار